Back Office Coordinator (épületüzemeltetés)

A CPI Property Group egy nemzetközileg elismert ingatlanfejlesztő és beruházó cég a közép-európai térségben. Projektjeink szinte az ingatlanfejlesztés teljes vertikumát felölelik, az "A" kategóriás irodaházaktól, kiskereskedelmi projekteken át a hotelekig. Magyarországon több, mint 600.000 négyzetméter alapterületű, közel 1,3 milliárd euro összértékű ingatlanportfólió kezelését látjuk el, a hazai ingatlanpiac egyik vezető befektetője és fejlesztője vagyunk. Kiemelten fontos számunkra a fenntartható és környezetbarát megoldások, innovatív technológiák alkalmazása.
Ha szívesen lennél tagja Facility Management csapatunknak, ahol egy nemzetközi hátterű, nagy lokális mozgásteret biztosító környezetben próbálhatod ki magad, csatlakozz hozzánk!

  • Mik lesznek a feladataid?
    • Épületeink (irodaházak és bevásárlóközpontok) üzemeltetéséhez kapcsolódó folyamatok adminisztratív támogatása
    • Épületüzemeltetéshez, szakkarbantartásokhoz kapcsolódó megrendelések, szerződések, teljesítésigazolások és számlák adminisztrációja
    • AHD digitális hibabejelentő rendszer kezelése
    • Riportok, kimutatások, megbeszélés emlékeztetők összeállítása, egyeztetése a szakmai felelőssel
    • Pénzügyi zárások előkészítése
    • Munkaruhával és védőeszközökkel kapcsolatos feladatok ellátása
    • Kötelező védőoltásokkal kapcsolatos nyilvántartási és szervezési feladatok koordinációja
  • Kit keresünk?
    • 1-3 év tapasztalattal rendelkezel adminisztratív munkakörben
    • Előnyként értékeljük, ha tapasztalatodat épületüzemeltetéshez kapcsolódóan szerezted
    • Legalább középfokú végzettséged van
    • Gyakorlott vagy az MS Office termékek használatában
    • Előny, ha ismered az APFM AHD vagy más digitális hibabejelentő rendszer működését
    • Előnyként értékeljük, ha ismered az SAP megrendelési és számlakezelési funkcióit
  • Mit kínálunk?
    • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
    • SZÉP-kártya, egészségbiztosítás és teljesítményarányos jutalom
    • Fizikai és mentális egészségedet támogató programok: rendszeres preventív szűrővizsgálat az irodában, pszichológiai konzultációs lehetőség
    • Heti 2 napot home office-ból is dolgozhatsz
    • Rugalmas munkaidő
    • Stabil vállalati háttér, számos díjjal elismert, kiemelkedő, innovatív szakmai teljesítmény
    • Támogató vezető és csapat. Ha kíváncsi vagy, kivel fogsz együtt dolgozni, nézz rá Eördögh Szilvia, Facility Operation Manager szakmai profiljára.
  • Társaság CPI Facility Management Kft.
  • Munkavégzés helye Balance Hall irodaház: 1139 Budapest, Váci út 99-105.
  • Szakterület Facility Management
  • Munkaidő Teljes munkaidő
  • Munkaszerződés Határozatlan idejű