Back Office Assistant

A CPI Property Group nemzetközileg elismert ingatlanfejlesztő és beruházó cég a közép-európai térségben. Projektjeink szinte az ingatlanfejlesztés teljes vertikumát felölelik, az "A" kategóriás irodaházaktól, kiskereskedelmi projekteken át a hotelekig. Magyarországon több, mint 650.000 négyzetméter alapterületű, közel 1,4 milliárd euro összértékű ingatlanportfólió kezelését látjuk el, a hazai ingatlanpiac egyik vezető befektetője és fejlesztője vagyunk. Kiemelten fontos számunkra a fenntartható és környezetbarát megoldások, innovatív technológiák alkalmazása.
Ha szívesen lennél az irodánk dokumentumkezelési és recepciós folyamatainak egyik motorja, csatlakozz hozzánk!

  • Mik lesznek a feladataid?
    • Számlák és egyéb dokumentumok iktatási folyamatának teljes körű elvégzése (adatrögzítés, szkennelés, életútkövetés, archiválás)
    • Általános adminisztratív feladatok ellátása (adatkezelés, fénymásolás, szkennelés)
    • Szerződések és számlák dokumentumkezelő alkalmazásokba való rögzítése (például elektronikus postakönyv, számlakezelő rendszer, szerződésarchiváló rendszer)
    • Általános irodai recepciós feladatok ellátása
    • Vendégek fogadása, tárgyalók előkészítése, catering rendelése
    • Bejövő hívások fogadása, igények fogadása és továbbítása vagy kezelése
    • Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése
    • Irodaszer és egyéb irodai eszközök rendelése
  • Kit keresünk?
    • Középfokú végzettséggel rendelkezel
    • Recepció, irodai adminisztráció vagy dokumentumkezelés területén szereztél már 1-3 év releváns tapasztalatot
    • Aktív kommunikációképes angol nyelvtudásod van írásban és szóban is
    • Magabiztosan használod az MS Office-t (Word, Excel, Outlook), és képes vagy irodai szoftverek magabiztos használatának gyors elsajátítására
    • Udvariasság, segítőkészség, ügyfélorientált attitűd jellemez
    • Munkavégzésed pontos, precíz, lelkiismeretes
  • Mit kínálunk?
    • Anyagi biztonságot & megbecsülést: az alapbéreket évente felülvizsgáljuk, emellett teljesítményarányos jutalomra, SZÉP kártya juttatásra, hűség- és ajánlási bónuszra is számíthatsz nálunk.
    • Támogatást karriercéljaid elérésében: szakmai képzésekkel, konferenciákkal, készségfejlesztő tréningekkel és egyéni szintű teljesítményértékeléssel támogatunk abban, hogy elérd kitűzött céljaidat.
    • Egyensúlyt a mindennapokban: egy hónapban 3 héten át rugalmasan oszthatod be a munkaidődet, 1 héten pedig fix munkaidőben 8:30 vagy 9:00 órás kezdéssel számítunk rád a recepción. Mindezek mellett heti 1 nap otthoni munkavégzési lehetőséget biztosítunk.
    • Figyelmet és törődést: kollégáink szakmai fejlődése mellett fizikai és mentális egészségükre is kiemelt figyelmet szánunk. A céges egészségbiztosításunkon túl rendszeres preventív szűrővizsgálatok és pszichológiai konzultációs lehetőség is rendelkezésre áll.
    • Stabil vállalati hátteret: büszkék vagyunk rá, hogy Magyarország egyik vezető hosszútávú ingatlanbefektetője, fejlesztője és üzemeltetője vagyunk.
    • Közösséget, amihez jó tartozni: a szakmai együttműködésen kívül fontosnak tartjuk a közös élményeket és a közösségépítést is.
    • Ha kíváncsi vagy, kivel fogsz együtt dolgozni, nézz rá Lánchidi Nórát (Office Manager) szakmai profiljára.
  • Társaság CPI Hungary Kft.
  • Munkavégzés helye Balance Hall irodaház: 1139 Budapest, Váci út 99-105.
  • Szakterület Operations
  • Munkaidő Teljes munkaidő
  • Munkaszerződés Határozatlan idejű