IT Help Desk munkatárs

A CPI Property Group nemzetközileg elismert ingatlanfejlesztő és beruházó cég a közép-európai térségben. Projektjeink szinte az ingatlanfejlesztés teljes vertikumát felölelik, az "A" kategóriás irodaházaktól, kiskereskedelmi projekteken át a hotelekig. Magyarországon több, mint 600.000 négyzetméter alapterületű, közel 1,3 milliárd euro összértékű ingatlanportfólió kezelését látjuk el, a hazai ingatlanpiac egyik vezető befektetője és fejlesztője vagyunk. Kiemelten fontos számunkra a fenntartható és környezetbarát megoldások, innovatív technológiák alkalmazása.
Ha szívesen vennél részt IT Help Desk folyamatok üzemeltetésében egy nemzetközi hátterű, de nagy lokális mozgásteret biztosító környezetben, csatlakozz hozzánk!

  • Mik lesznek a feladataid?
    • Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow)
    • Elsőszintű támogatás nyújtása a munkatársak részére
    • Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés
    • Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, üzembe helyezése
    • Együttműködés az anyavállalat IT csapatával (Csehország)
    • Windows és Mac alapú rendszerek üzemeltetése
    • Hálózati eszközök működtetésének támogatása az anyavállalat mérnökeivel
    • Alkalmazásszerverek üzemeltetése, kapcsolattartás a támogató cégekkel
    • Felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása
  • Kit keresünk?
    • Rendelkezel minimum középfokú végzettséggel
    • Kommunikációképes angol nyelvtudásodat szóban és írásban is használod
    • Legalább 2 év rendszergazda tapasztalatod van (MS Windows Server, Windows 10/11, iOS)
    • Ismered az általános felhasználói alkalmazásokat, erős hardware ismerettel rendelkezel
    • Megbízhatóság, gyors tanulási képesség, önálló munkavégzés jellemez
    • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készséggel, ügyfélorientált szemlélettel rendelkezel
  • Mit kínálunk?
    • Anyagi biztonságot & megbecsülést: az alapbéreket évente felülvizsgáljuk, emellett teljesítményarányos jutalomra, SZÉP kártya juttatásra, hűség- és ajánlási bónuszra is számíthatsz nálunk.
    • Támogatást karriercéljaid elérésében: szakmai képzésekkel, konferenciákkal, készségfejlesztő tréningekkel és egyéni szintű teljesítményértékeléssel támogatunk abban, hogy elérd kitűzött céljaidat.
    • Egyensúlyt a mindennapokban: a munka-magánélet egyensúlyát rugalmas munkaidővel és heti két nap otthoni munkavégzési lehetőséggel biztosítjuk.
    • Figyelmet és törődést: kollégáink szakmai fejlődése mellett fizikai és mentális egészségükre is kiemelt figyelmet szánunk. A céges egészségbiztosításunkon túl rendszeres preventív szűrővizsgálatok és pszichológiai konzultációs lehetőség is rendelkezésre áll.
    • Stabil vállalati hátteret: büszkék vagyunk rá, hogy Magyarország egyik vezető hosszútávú ingatlanbefektetője, fejlesztője és üzemeltetője vagyunk.
    • Közösséget, amihez jó tartozni: a szakmai együttműködésen kívül fontosnak tartjuk a közös élményeket és a közösségépítést is.
    • Ha kíváncsi vagy, kivel fogsz együtt dolgozni, nézz rá Bódis Zsombor IT Manager szakmai profiljára.
  • Előny
    • Hálózatüzemeltetésében szerzett tapasztalat (Általános hálózatüzemeltetési tapasztalat, Fortigate, Huawei, Ruckus)
    • Szerverüzemeltetésben szerzett tapasztalat (MS Windows 2019 és újabb verziók)
    • Virtualizációs szerverek üzemeltetésében szerzett tapasztalat (VMWare)
    • Alkalmazásvirtualizációs ismeret (Citrix)
  • Társaság CPI Hungary Kft.
  • Munkavégzés helye Balance Hall irodaház: 1139 Budapest, Váci út 99-105.
  • Szakterület Operations
  • Munkaidő Teljes munkaidő
  • Munkaszerződés Határozatlan idejű